החזרות והחלפות – FootNatic.co.il

אנחנו ב- FootNatic.co.il

עושים כל מאמץ לוודא שתקבל/י בדיוק את מה שהזמנת ושתהיה מרוצה מהרכישה. יחד עם זאת, אם קיבלת מוצר שאינו מתאים או שאינך מרוצה ממנו – תוכל/י להחזירו או להחליפו בהתאם לתנאים המפורטים להלן:

החזרת מוצר:

  • ניתן להחזיר כל פריט שנרכש באתר תוך 14 ימים ממועד קבלתו בפועל.

  • ההחזרה מותנית בכך שהמוצר לא נעשה בו כל שימוש, שמור במצב חדש, באריזתו המקורית וללא פגמים או נזקים.

  • יש לצרף הוכחת רכישה (חשבונית/מסמך הזמנה).

אופן ההחזרה:

  • יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת: דוא"ל או טלפון: 058-6331215 לצורך פתיחת בקשת החזרה.

  • לאחר קבלת אישור, יש לשלוח את המוצר לכתובת: הבן הראשון 3/3 ראשון לציון.

  • החזרת המוצר תתבצע על חשבון הלקוח, למעט מקרים של פגם או טעות מצדנו.

  • למען הסר ספק, בכל מקרה של טעות בהזמנה על ידי החברה, או פגם במוצר, החלפת המוצר תיעשה באותו האופן בו סופקה ההזמנה המקורית (איסוף בסניף/משלוח עד הבית ללא עלות).

החזר כספי:

  • לאחר קבלת המוצר ובדיקתו, יינתן החזר כספי מלא עבור עלות המוצר, בהתאם לאמצעי התשלום המקורי.

  • ההחזר יבוצע תוך עד 14 ימי עסקים ממועד קליטת המוצר במחסנינו.

  • דמי משלוח לא יוחזרו, למעט אם ההחזרה נובעת מטעות שלנו או ממוצר פגום.

החלפת מוצר:

  • מעוניינ/ת במידה אחרת או דגם אחר? נשמח לסייע – ההחלפה כפופה לזמינות במלאי ובאותם תנאי החזרה כמפורט לעיל.

מוצר פגום או טעות בהזמנה:

  • אם קיבלת מוצר פגום, או שהגיעה אליך הזמנה שגויה – נבקש לפנות אלינו בתוך 24 שעות ממועד קבלת המשלוח. אנו נטפל בכך בהקדם האפשרי ובאופן מלא, ללא כל עלות מצדך.

טופס מדיניות החזרת מוצר

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
טופס החזרת מוצר
תעודת זהות/מספר הזמנה
מספר טלפון/כתובת אימייל